Filmy z Dronów
Filmy z dronów coraz większe znaczenie zyskują w obrocie nieruchomości. Jest to szczególnie pomocne, gdy biuro nieruchomości w swojej ofercie ma działki i budynki znajdujące się na terenie całej Polski lub po prostu, w znacznej odległości od siedziby. Dobrze zrobione zdjęcia oraz filmy z drona bardzo szczegółowo przedstawiają obiekty, teren działki oraz najbliższej okolicy konkretnej nieruchomości. Dron nagrywa wygląd domów, budynków, działek z lotu ptaka, operator może również zapewnić bardziej szczegółowy obraz konkretnego punktu poprzez przybliżenie drona, lub pozwolić na obraz bardziej przestrzenny nagrywając nieruchomość z większej odległości.
Filmy z Dronów
Jakie korzyści wypływają z tej nowej technologii dla firm z branży nieruchomości? Przede wszystkim przygotowane oferty wzbogacone o film z drona są bardziej atrakcyjne dla potencjalnego nabywcy. Może on lepiej zapoznać się z lokalizacją działki, istniejącymi na niej zabudowaniami, warunkami terenu bez konieczności wyjazdu, często w odległe miejsce. Wideo filmowanie z drona zamawia się w specjalistycznej firmie, w ramach oferty można zamówić surowy materiał foto/video lub materiał promocyjny profesjonalnie obrobiony opierający się na konkretnych wytycznych. W ofercie zatem zawarte może być stworzenie scenariusza, ujęcia z drona, ujęcia z kamery naziemnej, tło muzyczne lub muzyka dedykowana, możliwość nagrywania przemówień lub wywiadów, napisy w filmie, wizualizacje oraz grafikę w 3D, lektor, jedna lub więcej wersji językowych napisów i lektora, montaż i postprodukcja.
W ramach oferty oczywiście mieści się dojazd operatorów na miejsce, wsparcie konsultacyjne w trakcie realizacji projektu. W praktyce wygląda to tak, że otrzymany film przedstawia dokładnie to, co jest ważne, w taki sposób, żeby zachęcić do kupna ale nie zakłamując rzeczywistości. Filmy z drona przydatne są również wtedy, gdy biuro nieruchomości przeprowadza przed sprzedażą remont np. budynku. Można wtedy klientowi przedstawić jak nieruchomości wyglądała wcześniej, co zostało zrobione by wyglądała, tak jak w chwili, gdy zostaje wystawiona na sprzedaż. Firma dołączająca profesjonalny film podglądowy do oferty wygląda bardziej wiarygodnie w oczach klienta, oferta wydaje się mu atrakcyjniejsza i bardziej chętny jest do sfinalizowania transakcji.