Kosmetyki jako gadżety reklamowe? Jak najbardziej!
Kosmetyki jako gadżety reklamowe? Jak najbardziej!
Wiele jest dróg do tego, by dać klientowi odpowiedni prezent. Nie musi to być kolejny gadżet w postaci smyczy czy długopisu – takich ofert jest po prostu za dużo, byśmy mogli się wyróżnić. Co innego zaś jest z kosmetykiem. Stosowanie różnych ciekawych preparatów do pielęgnacji jako gadżetów może okazać się strzałem w dziesiątkę, zwłaszcza gdy większość naszych partnerów biznesowych stanowią kobiety. Zobaczmy w jakich branżach opłaca się stosować kosmetyki właśnie jako gadżety reklamowe.
Ciekawa zawartość oraz opakowanie – całe zestawy
Kosmetyki jako gadżety reklamowe posiadają taką przewagę, że możemy wybierać praktycznie każdy, dowolny rodzaj preparatu. W ten sposób jako gadżety mogą zostać wykorzystane pomadki, żele, balsamy, zestawy miniaturowych kosmetyków, olejki i wiele innych. Jeśli tylko umieścimy na nich logo naszej firmy, to mamy praktycznie gotowy gadżet reklamowy. Takie kosmetyki posiadają też dużą użyteczność, dlatego nasi odbiorcy z pewnością je docenią. Zestawy kosmetyków są w niektórych branżach wręcz konieczne. Za przykład posłużyć może hotelarstwo, gdzie pozostawienie zestawu kosmetyków do dyspozycji gości jest poczytywane jako przejaw wyższego standardu panującego w obiekcie. Alternatywą dla zestawu kosmetyków jest po prostu kosmetyczka.
Niższa cena oraz większa uniwersalność – kosmetyki pojedyncze
Pojedyncze sztuki kosmetyków to świetny pomysł, jeśli w planach mamy wykorzystanie ich podczas kampanii promocyjnej z okazji danego wydarzenia. Takie pojedynczo oferowane kosmetyki są tańszym rozwiązaniem, które jednocześnie dociera do większej liczby odbiorców. Jako sztuki dawane indywidualnie polecamy balsamy do ust, które prezentują się z zasady niezwykle estetycznie z logiem lub innym graficznym znakiem danej firmy. Miłym prezentem będą także pięknie pachnące małe mydełka.
© 2017, admin. All rights reserved.