Skąd wiedzieć, że moja metoda pozycjonowania działa?
Obecność każdej firmy w internecie powoli staje się standardem. I to bez względu na to, czy Twoja działalność jest związana z Internetem, czy też nie. Po prostu większość osób szuka danych do firm właśnie poprzez wyszukiwarkę Google. Jeśli zatem nie zadbamy odpowiednio o swoją obecność w wynikach wyszukiwania – możemy stracić wielu potencjalnych klientów.
Jednak jest i druga strona medalu takiego działania. Większa ilość firm w internecie, to większa konkurencja, a więc i konieczność zintensyfikowania działań pozycjonerskich. Zwykle decydujemy się na zatrudnienie firmy pozycjonerskiej. Jednak jak wiedzieć, czy faktycznie dobrze wybraliśmy, a nasza strona jest prawidłowo pozycjonowana?
Zawsze w takim przypadku radzę kupić dobry kurs pozycjonowania i się z nim zapoznać. Jednak szukajmy takiego kursu, który przedstawi nam zalecenia Google odnośnie pozycjonowania, a także pokaże, jakie działania mogą być dla nas niekorzystne. Unikajmy zatem ofert z cudownymi sztuczkami i poradami, jak oszukać Google. Dzięki temu kursowi mamy nauczyć się, jakich działań wymagać od firmy. Nie musimy sami stać się specjalistami od pozycjonowania.
Pamiętajmy, że nie od razu widać efekty pozycjonowania strony. Na nie będzie trzeba nieco poczekać. Zbytni pospiech może mieć w dłuższej perspektywie czasu niezbyt dobre konsekwencje. Musimy uzbroić się w cierpliwość i czekać na wyniki.
Nie znaczy to jednak, że nie mamy żadnej kontroli nad tym, co robi firma pozycjonerska. Wręcz przeciwnie – warto jest domagać się treści artykułów, jakie są zamieszczane w sieci, a także spisu linków, pod którymi możemy zobaczyć treści kierujące do naszej strony. Warto także zapłacić za stworzenie zaplecza – to będzie procentowało na przyszłość.
© 2013, marlena. All rights reserved.